Hae tästä blogista

torstai 13. tammikuuta 2011

Bloggaaminen

Kun elokuussa 2010 päätin aloittaa blogin ylläpitämisen asetin tavoitteeksi kaksi kirjoitusta kuukaudessa. Syksyn aikana olen tehnyt kuusi kirjoitusta eli noin 1,2 kirjoitusta kuukaudessa. En päässyt tavoitteeseeni kirjoitusten määrässä, mutta olen erittäin tyytyväinen niiden laatuun. Lukaisin äsken kaikki kirjoitukseni läpi ja minusta tuntuu, että olen onnistunut kiteyttämään ja selventämään ajatuksiani. Olen saanut myös jonkin verran palautetta kirjoituksista. Kiitos kaikille palautetta antaneille.

Lyhyen pohdinnan jälkeen olen päättänyt jatkaa bloggaamista ainakin ensi kesään saakka. Uuden pennun (Tending Zenith a.k.a. Nike) kouluttamisen suunnittelu ja toteuttaminen tuo varmasti mielenkiintoisia aiheita pohdittavaksi.

t. jr



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti